Andreas ♥

lustiga grejjer !

Publicerad 2012-01-27 19:54:26 i Allmänt

vaknade typ 7 imorse, skulle träffa min  grupp idag och göra klart en uppgift , men alla var inte där.. (pontus) men jajaj, erik är inte med i gruppen men vile hjälpa till ändå, han är så snäll, vi skulle träffas halv 11 och sluta halv 12 :)
vi blev iaf klar med uppgiften, så drog jags edan ner på stan med mamma och mötte nadia :) såg bara lustiga grejjer på stan man blev ju hel knäpp , speciellt "här går man" gubben som snacka :) och köpte lite stuff , ny tränings tröja iaf , och nya jeas och tröjja som jag e as nöjs med! :)
sedan blev det dollar store med nadia och päran ! :)
köpte lite svull på dollar som jag ska käka ikväll , tittde nyss på film , i love shopping , stog något annat på svenska ..! :)

nu har det gått en dag att älskling är borta... saknar dig ju pusss , du kommer hem snart.. :) <3



staden har blivit lite små konstig .. lite små lustigt :)

dollar store



shopping


svull från dollar

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela