Andreas ♥

dystert.

Publicerad 2012-01-26 20:29:43 i Allmänt

för det första har älskling åkt nu till gran canaria!(var det) :(
för det andra saknar jag han
för det tredje är det kalt och fult dystert ute!!
för det fjärde hade jag tråk hela dagen (fast träffade älskling imorse innan han åkte :')<3 )
för det femte har jag ont i kroppen tack vare träningen nyss!
för det sjätte var det ingen skola idag så fick ju inget att göra ... ändå kanske skönt men inte för mig då.
för det sjunde älskar jag andreas!! :D vi ses snart gubben<33
och jag är trött! :'O det var typ dagen! från första till sjunde! :)

sushi till middag, mums! ska ta och tråka lite mer!! :)


sushi till middag, fick lite extra (svull)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela