Andreas ♥

trååk!

Publicerad 2012-01-23 20:31:46 i Allmänt

asso jag har ju ett tix att lägga upp bilder varje inlägg annars känns det inge kul att blogga när man inte ser bilder och fattar vad man har gjort på dagarna :) men här är en bild från idag :) jag och andreas drog till sjukhuset för han ska skaffa tandställning om nån månad.. :O hans mamma blev ganska sur när vi råka komma 2 minuter sent... han fick vell skäll nu oxå.
idag så jobbade min grupp på sm "veckan" (två dar, idag och imorgon jobbar vi där) fick inte göra så mycket , satt still ett bra tag det roligaste var när vi åkte bil med örjan, typiskt så blir det fullt i bilen och jag och josefine fick vara hundar , sitta i bakluckan, var as kul garva hela vägen , josefine satt som om hon skulle pissa ! skratta ihjäl mig! :')

andreas åker snart bort :( kommer bli tråk men har ju min hanne tänkte att vi skulle hitta på något kanske ? :)
har iaf världens träningsverk!!


Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-23 21:20:06

Vart ska han då? <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela