Andreas ♥

squach? (stavning?)

Publicerad 2012-01-25 18:28:37 i Allmänt

idrotten idag var squach ni ser bilderna , josefine var peppad på bilder :) dagens outfit ,festis kastrerade sig idag helt full går som en alkis :) och ett fint brev från älskling , kommer sakna dig du åker imorgon inte till malloca det var nåt annat som jag har glömt! puss! :)




hemma


andreas åker bort är tumme ner.


festis är trätt efter ha vart och kastrera sig myste i min säng :)



andreas hade skrivit till mig , gullunge ! älskar dig! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela