Andreas ♥

piss kalt!

Publicerad 2012-01-09 18:41:52 i Allmänt

skolan var små seg fick vara i grupper och sringa fram och tillbaka.. men fyfabian va kalt det var idag!! :O även fast jag inte har långt att gå hem från skolan men jag frös ihjäl och skakade i fingrarna ! :O typ -40 ! tog ett fotbad när jag kom hem , va så sjukt sjönt (hade vrickat foten igår, har fortfarande sjukt ont så det var skönt med ett fotbad) . och nyss raka jag och jasmin bena och smörde in oss sedan blev det , nadia gone crazy och lite bus :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela