Andreas ♥

ja!! ajj! det gjorde det!

Publicerad 2012-01-17 19:58:32 i Allmänt

var på undomsmotagingen hela dagen eftersom jag skulle ta p staven in i armen! som gjorde sjukt ont! för.. hon smörjde min arm med bedövnings medel och satt på ploster på salvan. sedan efter 2timmars väntan (sov på soffan somnade) så tittade hon på plåstret och blev närvös för plåstret hade typ gåt upp lite och lite av salvan hade runnit ut typ.. (?) så när vi skulle sticka in p staven så gjorde det ganska ont trode jag skulle dö , mådde illa efter men älskling var ju där som tur och höll mig sällskap och i handen så jag mådde bättre, hon tryckte på armen så mycket det var sån äcklig känsla!! :( jaja det är bättre nu har bandage på nu :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-18 17:48:03

varför skaffade du p stav? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela