Andreas ♥

hockey

Publicerad 2012-01-29 20:31:48 i Allmänt

skulle till träningen kl 2 idag ... men såklart är det ingen träning och jag går i i mina nya vinter skor och ahr fått världens skavsår typ.. :( jaja fick såklart gå runt på stan med onda foten , träffade syrran och päran och drog på hockey ist :) fick ha nåt att göra ju iaf :) öik vann som tur ! pinsamt annars :) ska ta och fixa andreas överaskningar han fyller ju år snart då få ni se vad alla överraskningarna är ... saknar dig älskling !!:)
puss :)




Kommentarer

Postat av: Hanne

Publicerad 2012-01-30 09:52:59

just ja glömde smsa dig igår.. kom hem vid 20.30 iaf.. har inga pengar på mobilen men får så jag kan fylla på i veckan :)<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela