Andreas ♥

ännu en helg!

Publicerad 2012-01-22 19:50:14 i Allmänt

var bort ännu en helg hos älskling :)
glömde telefonen hemma hela hälgen gick vell bra ;)
gymnastiken har börjat igen! :D shit vad jag ahr längtat! fast ahde en ny tränare som va lite hård mot oss våga knappt göra nåt... jaja det va kul att vara tillbaka igen :)

"älskar dig älskling, du betyder allt. det ska alltid vara du och jag!
du gör mina dagar bäst och vill alltid leva med dig, vad skulle jag göra utan dig?
kan inte sluta tänka på dig, du är den ända i mina tankar.
det finns så mycket mer att säga, men det är obeskrivligt!
föralltid vi förevigt vi. älskar dig mest av alltid, vill inte ha någon annan det finns bara du i mina ögon älskling!
tänk att du snart åker, vad ska jag göra utan dig då? 
mitt liv utan dig skulle vara ... ingenting, ingen kärlek ,gäldje och inge sorg , ingenting . men du är min, bara min!
puss puss världens bästa pojkvän !" 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela