Andreas ♥

sjuk..

Publicerad 2012-02-07 18:34:30 i Allmänt

blev sjuk i söndags och super sjuk igår men mår bättre idag :)
älskling kom förbi igår och hade köpt cola och choklad till mig!! världens bästa älskling !! :') han kom förbi idag oxå och se hur jag mådde, mår bättre nu iaf men ingen skola imorron .. älskar dig älskling !:) <3
just det hade lovat en bild på min nya look men har inte orkat fixa till det eller bara tagit bidler alls dom här dagrna få nog bli imorron isf, looken blev ju inte precis som jag ville eller på bilden, men har inte vant mig än eftersom jag alrdig har haft riktiga slingor .. typ (hehe) :) har druckit te hela dan så har bränt tungan 100 ggr .. :)

och nu har jag smittat lillsyrran oxå :)





lite slinger hade jag förr.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela