Andreas ♥

håret!

Publicerad 2012-02-12 19:24:05 i Allmänt

var med äskling idag med , tv spel blev det och käka våran tårta :) imorgon blire nog skola på hov, vet inte vad jag ska göra när jag e där få se det då .. :)
känns skönt att vara friskare men hostar fortfarande lite har inte fixat håret eller sminkat mig på hela veckan känns skönt :) so no makeup on the pics :)
här e håret som plattat iaf ni ser ju färgen den är guld!! väldigt guld säger jag när man ser det!:O jag ahr vant mig lite mer nu så börja vänt mig på håret så känner att jag är nöjd , men ska fixa det imorgon som jag brukar fås e om det fortfarande passar annars blire att hitta på en ny frisyr :) hörs imorgon :)

älskar dig älskling hiih :) <3


mycket kortare! :)
före


efter

Kommentarer

Postat av: Hanne

Publicerad 2012-02-12 21:21:21

håret blev as fint sabina!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela