Andreas ♥

dagens outfit !

Publicerad 2012-02-29 19:19:11 i Allmänt

idag hade vi ingen idrott , cp allt ihop fick vara på skolan 2 timmar och vänta på att äta lunch sen nästa lektion , sen efter skolan stannade jag till halv 5 för att göra klart saker, var värt det känner att jag inte ligger efter lika mycket längre ! men har ändå lite saker att göra speciellt att läsa böcker, det är ju inte det roligaste om man inte är intresserad av det man läser annars var det no:n jag skulle göra , sexuallkunskapen snart klar..:)

här har ni dagens outfit , jag ska se till ni skas få se dom oftare!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela