Andreas ♥

blogg dag!

Publicerad 2012-02-11 19:35:58 i Allmänt

mår bättre idag men hostar lite, iaf var jag med älskling idag! saknade att vara med han så vi drog och handla lite svull som vanligt :) förresten har jag en överraskning åt er!! :) den här teckningen och ramen fick älskling av mig på sin födelse dag :) han fick parfym, ett linne och en ring oxå han blebv super nöjd :) men nåt jag är nöjd med är den här! jag har gjort den själv! vad tycker ni? :)

ganska bra va? :) asnöjd är jag ! och älskling älskar den! :) <3






Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela