Andreas ♥

blåmärke!`?

Publicerad 2012-02-01 19:04:54 i Allmänt

sitter och bara ....... ja kommer inte på hur vi ska göra våran engelska bok grejj ..:( jaja boken gick ju att läsa iaf .
vi åkte skridskor idag på idrotten faktiskt ganska kul fast nä... bara för simon tackla mig hela tiden och typ vurpa och har världens ont i knäna nu .. han ska få massor av hämnd :( jaja ska strecha dom lite kanske få lite blåmärken på knäna! har superont i huvvet ska ta och vila lite sen och strecha sen (om det blir nåt av det) :)
 



ögonbrynspenna :)


ser ni hur nära det är mitt mål!?:O bara såhär myclet kvar..
                                  ----------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela