Andreas ♥

älskling grattis i efterskott ! :)

Publicerad 2012-02-05 19:42:12 i Allmänt

klippnig i fredags! :) ni få se resultatet imorgon !! oekj nöjd men är inte van riktigt än, blev ganska kort tyckte jag. :)
¨
grattis älskling i efterskott!! här är den fina tårtan vi gjorde tillsammans!! hur fin som helst! :D <3
älskar dig mest!!! :D <33
sov hos älskling hela helgen därför bloggade jag inte !!! :) <3 blev ju sjuk inatt , har as ont i halsen och har feber , få vell se om det blir skola imorgon .. :) vi hörs imorron!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela