Andreas ♥

yess! nu är den här! :D

Publicerad 2011-09-14 20:07:47 i Allmänt

imorse kom min mobil!! så fort jag gick ut genom dörren och ksulle till skolan , då fick mamma sms om att mobilen är här! och här är den ! :D nokia c6! :D
och nu blire bilder på bloggen , fick med en USB-kabel så !! :D shit va glad jag blir :) (förresten så blev det max igår vi käka på ) idag blev det träning, dans :) har nyss suttit och försöjkt att lärt mig om mobilen och kameran som va på 5.0 mega pixel :) men ahr inte fattat än så bjuder på dom första bilderna (hehe blixt på) :)
men dock så försvann en hel del nummer så smsa mig med erat för- och efternamn till 0703846681 :)




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela