Andreas ♥

yes!! nu börjar det! :)

Publicerad 2011-09-06 15:05:01 i Allmänt

fett pepp på att börja träna gymnastik! träning is my life style , from now... ! :)
har saknat gruppen jätte mycket så! :)
fast kan inte va med så mycket första veckan pga armen.. , men ska försöka va med så mycket jag kan ! :)
skolan igår och idag va kul idag var ju roligast fick våra kock/bagar-kläder idag kommer bild imorron hoppas jag ska få till bilder på klassen :)
fick laga mat idag (asso inte gott, var meningen) som vi skulle smaka bara.. :P
jaj ska damsuga nu och fixa fram kläderna till gymnastiken :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela