Andreas ♥

tråkigare på lektionen

Publicerad 2011-09-21 19:45:45 i Allmänt

ja vi fick världens sovmorgonen idag till 12.40 :) började med matte , små segt sedan engelsa , blev små tråk så busa och tog bilder (fast våran eng-lärare vill ha mobilerna i en låda som hon tar med sig på loektionen. ) :) svenskan belv oxå små tråk skulle låna en bok men hitta ingen på pc:s bibliotek.. men sanna hade hittat en trevlig bok (THE DIRT) hah läs texten längst ner åt vänster på boken! sedan suddet , tur att man kan läsa ! :) tränade nyss också, dans börja digga det nu , var ju ett tag sen jag dansa. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela