Andreas ♥

shake it , to wake it !

Publicerad 2011-09-07 16:00:42 i Allmänt

fick träffa våra lärare till vissa ämnena :)
va ut med festis nyss, drog te ica och köpte munkar ,twix och nougat, svull !:)
ska diska och fixa iordning mina dans kläder och dansa lite, skaka rumpa dans på dancehall , asso har ni sätt deras bil? hur snygg som helst!:) och jessicas (hon som äger dancehall) tatuerimg :)
sedan blire att träffa sanna och killarna från klassen :)
fick också reda på att vi får gymma på pc:s gym oh den på wargen, fett vad jag och sanna och maja sak gymma då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela