Andreas ♥

mys i sängen

Publicerad 2011-09-18 19:29:47 i Allmänt

vakna vid 9! skulle plocka uppd et sista av rummet , nästan ingen skillnad eftersom jag proppar in alla mina saker i lådor och så och ligger kläder överallt , allt i lådor och skåp försvann en hel del :) sedan blev det träning , har sträckt låret .. men ska ta stecha ut det sen, om jag orkar :) sedan har jag noppat ögonbryna lite och smört in mig med lätt-brun-utan-sol kräm, aco-apoteket :) sedan ritade jag en as grym prinssesa :D (se bild, vänd uppochned) och visar lite mer täckningar jag har gjort sen årskurs 5-9 :) ska ta och lägga mig i sängen och titta på tv :)



prinsessan


när man vänder teckningen uppochner :) (hoppas ni ser kärrningen, gubben?)


dom andra täckningarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela