Andreas ♥

good lunch!

Publicerad 2011-09-29 21:01:26 i Allmänt

ååh! imorse så råka jag bränna upp huden typ på en av hårtångarna! brände halsen! :(
idag hade jag och erik & hans vänner albin och mimmi (jimmy, dom e gift ) elevsombuds-möte och dom bjöd på middag på stig inn. fisk med potatistoppar & as good sås och sedan efterätt glass, grädde , banan och choklad på toppen (hann äta lite av den innan jag tog bilden), men jag tykte att dom snåla med grädden så fick typ mer grädde än glass! snacka om att dom inte snåla sen då, så ska inte klaga mer på stig inn iaf! :)



 


Kommentarer

Postat av: Albin Nybom

Publicerad 2011-09-29 23:53:40

hahaha även att du la ut bilderna på din blogg! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela