Andreas ♥

dangens/köks outfit

Publicerad 2011-09-27 20:42:10 i Allmänt

idag var det sista dagen med ann-louise (läraren) på stig inn , nästa vecka blire hov (jamli) :)
idag fick hälften av klassen göra köttbullar och vi andra koldolmar , ganska nytt för mig men gott! :)
sedan när vi skulle städa i köket så fick jag utbrott på en kille i klassen som sa att jag och josefine inte fick hjälpa till så han gick med vagnen med plattor på och gick imot mig och sen gick han rakt ner i ett hål så vagnen gick sönder och alla plattor for ner på golvet! alla börja garva , han blev röd i ansiktet (se bild) och alex satt sig i hörnet och börja garva ihjäl sig . jaa.. vilken dag .. :)
idag ska jag visa dagens outfit men ÄVEN kock/bageri outfiten, hur snygg som helt .. eller?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela