Andreas ♥

dagens lektion! kött...

Publicerad 2011-09-26 19:10:43 i Allmänt

fick leka med kött idag ! :)
här har ni mysiga.. bilder :) just det jag och josefine fick vatten melon idag eftersom vi kom så tidigt efter lunch rasten :)
förresten skulle vi ner på stan och kolla på en "kött" affär (delikatest. nedanför lindex) :) 

HAR TVÅ PNUKTER (både hämsk sak och en sukt rolig sak) att berätta efter bussresan till stan och hem :
första * när vi kom till stan så hade en tant på bussen bråttom till en annan buss och det var propp fullt på bussen , så hon sprang ut , men när vi hade kommit ut ur bussen så såg vi henne men det hämska sak va att hon bara for från trotearkanten och faceplanta på kanten det va så sjukt hämskt trodde hon tuppa av :( stackars tant , jag fråga om det gick bra sen kom en kvinna och tog över , men det va läskigt !:((
andra * när jag skulle åka hem med andreas hem från stan så var det lika proppfullt på bussen likaså , halva john bhouer satt på bussen ju typ.. men på bussen innan alla jb barn skulle kliva av så var det en annan kille som just klev av och skulle sätta sig (fanns inga platser) hhaa han fastnade i en man:s byxor!i en knapp på hans bakficka och killen han blev ju tvungen att ta på mannens rumpa för att ta bort snöret från hans jacka as kul!!! halva bussen garva! ni skulle ha vart där!
:')



från affären :) hkärtat var gulligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela