Andreas ♥

ååh cp!! :(

Publicerad 2011-09-20 19:38:17 i Allmänt

ja vakna imorse och träffa en klasskompis och gick sedan skulle vi skala kalrt alla äpplen och göra äppelmos , chokladsås, grädde .. ja och då får jag migrän mitt i alltihop! hatar det!! äcklig känsla! så fick sova bort halva skoldan hos skolsyster.. :/ men det gick över , eller nä jag fick världens huvudvärk! :( och drog hem , jag missade frilufsdagen , men det va bra ändå , skulle orgentera från lilsjön till spikbodarna, så jag drog hem hoppa i mina mys kläder och sov , va as skönt bara var så j*vla trött ändå :)
har gått ut med festis med nadia gjorde blogg video(hon vill inte att vi ska lägga upp den men få se ;) ), men tog bilder på festis och hans kk .. (kattkompis ;) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela