Andreas ♥

blev liten pause från att blogga i helgen

Publicerad 2011-10-16 19:15:36 i Allmänt

har inte haft tid att blogga har varit ute med kompisar och kollat hockey osv :)
hockey'n : östersund vs modo 1-9 , modo vann ju stort :) typ bara jag och amanda som hejjade på modo . hhehe (lördags) :)
fredags var det mer slapp och orkade inget :)
idag blev det träning och jobb , ska beställa overallen för gymnastiken snart :)

 men lovar att jag bloggar imorron då blire bak tror jag på skolan (på cranzen ) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela