Andreas ♥

kan det gå sämre?

Publicerad 2011-11-22 17:24:06 i Allmänt

idag som servitris va as kul tills vi skulle städa då så fick jag en stöt i fingret ! hur äckligt som helst ! sedan så skulle jag putte kim och halkade i köket och slog huvudet ! och nu har jag jätte ont i huvvet! :( gick med nathalie hem så fick ju frisk luft som tur :) träffade älksling oväntat på stan ! :)
va nyss ute med festis och ska nog köra lite träningsövningar sen :)




före andreas färgade håret !



och så här se han ju ut nu :) (höhö mössan på )

Kommentarer

Postat av: Haidi Jakobsson

Publicerad 2011-11-22 17:52:22

Har det snöat något hos dig än? :] hihi här i Uppsala har det inte snöat en endaste gång än.. :(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela