Andreas ♥

skola

Publicerad 2011-05-02 20:13:18 i Allmänt

idag började skolan igan :/ fast ja det va bra på ett sätt tycker jag , men fick träffa klasskompisarna :)
idag hade vi vell ganska sur fast inte så värst ahde ont i magen , hanne smitta mig genom telefonen :/
fick va med älskling oxå, efter skolan så drog han på gymmet medans vi andra drog till affären och köpte 4 dricker, påskmust(2), 7up (jag som trodde det hetter typ, zup) och fanta en lila :D sen typ 10-pack popcorn och e påse chips till mig :) den köpte erik till mig. snällt^^ vi drog till anton och kolla på film med hans hundar som käka upp ens popcorn/chips :P vi kolla på xXx hehe det e inte vad ni tror det e det e en ation film ganska najs men jag tyckte den inte va bra från början eftersom jag tittade knappt och jag satt å slängde popcorn på erik och jimmy så hudnarna skulle hoppa upp på dom, alltså hade jag lite tråkigt, blev en "fånga popcorn i mun" tävling mellan mig och jimmy han vann, sen jag sen han  :)
och nu så sitter jag bara vid datan och gör typ ingenting har ganska tråkigt :/
jag kan bjuda på en bild på dagen outfit (plus svarta leggings och trekvarts ärmad vit tröja) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela