Andreas ♥

panik.. skolavslutning snart..

Publicerad 2011-05-21 19:01:51 i Allmänt

ja ajg får panik jag har typ hittat klänningar men jag får besluts ångest mellan två st klänningar! dom e vit men saken e att jag vill ha matchande skor, alltså vita men jag har ju bara svarta :/ ja antingen får jag va udda och ha svarta skor och en vit klänning :/ eller så hoppas jag att vi jag ska köpa ett par nya skor :) men det passar typ inte till min vita klänning :/

jag har ett par sånna här och dom vita jag kanske ha ser nästan ut så här, ska förmodligen låna min syrras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela