Andreas ♥

ORKAR INGE MER!

Publicerad 2011-05-25 19:35:53 i Allmänt


det här e ju sjukt! helt jävla sjukt vet inte vad jag ska tycka omnån av er längre...
som om ni har gått över gränsen av min vänskap till er.. ja jag vet inte vad jag ska säga.. ni kan inte säga så mycket heller eftersom ni har inte svaren, men tack ändå för den stora hjälpen.. kändes som ni förstörde det istället, vet inte vad jag ska va glad, ledsen irriterd arg.?  om jag vore er så hade jag sagt nåt..!! vore jag han hade jag oxå sagt nåt! vet inte vad jag ska göra med er? det va inte bara mig ni såra det va mina andra kompisar oxå. dålig stil att ta ens värld så där utan att säga nåt och förväntar er att den ska ha sagt nåt.. allt jag ahr berättat för er/dig och ni/du tror att den ska höra av sig. ni/du kan ju knappast ha lyssnat isf! ni atr det värdefullaste av mig och säger inget om att ni "lånar" det! tack .. nu vet jag inte vad jag ska göra alls. asso egentligen vill jag inte att ni ska ha nåt med min värdesak att göra, men visst gör som ni vill men ni har ju inte hjälp mig med det genom att få använda min sak själv utan ni ska ha den me! . och vadå kan man inte va fler ? tydligen inte! och inget säger nåt! det e som att ingen våga säga nåt att man kan va fler för det värka som om dom inte vågar! mm vi får se om dom som har gjort fel pratar med dom som dom har gjort nåt mot! och mig vore det bra oxå att dom prata med! och just det man slänger fan inte ut sin kompis och går iväg på bio med en annan och frågar förihelvette inte om den som den har kikat ut vll följa med, så lågt! och det finns fler! om man har sagt att en går före något/nåra andra så är det så då ska man vell inte av med andra tjejer!? jag e besviken! vadå kunde du inte fråga om jag ville följa med eller vill du kanske va med andra tjejer ? tvinga dom dig att följa med? du va inte ens med mig efter skolan som jag trodde!
undra hur det blir på fredag nu..? tänkte på discot , nån som kanske ska dit?:)  men orkar inte blogga nåt mer idag e så arg? ledsen? irriterd? besviken? och ja vad mer man kan va vi får se om det blir bättre eler sämre imoron! få vi se då hör vell av mig!

Kommentarer

Postat av: rasmus

Publicerad 2011-05-30 18:53:50

vem handlar det om hoppas INTE ATT det är emil!!

Postat av: sabinees.blogg.se

Publicerad 2011-05-30 19:41:41

jo... men det e vell över nu.

Postat av: rasmus

Publicerad 2011-06-06 10:28:31

vad över?

Postat av: sabinees.blogg.se

Publicerad 2011-06-06 19:35:40

ja det du har läst på detta inlägg.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela