Andreas ♥

om inte bättre

Publicerad 2011-05-26 18:27:24 i Allmänt

ja allt verka va som vanligt igen! om inte bättre? iallafall så e alla bråk lösta :)
fick ju prata med emil ett tag på skolan idag men allt e bra nu mellan oss om inte bättre! :)
och sedan fick jag ta ett långt samtal i telefon med hanne .. la ju på i mitt öra men.. det e lungt nu så vi ska förmodligen till discot imorron :) ska ju fråga emil såkalrt om han vill följa med isf :)
nu vet jag inte vad jag ska göra .. får vell testa klänningarna, nån av dom ska jag ju ah på skolavslutningen om inet jag får beställa isf :)! sedan ska jag vell kolla om älskling vill prata/smsa lite med mig om imorron dagen, om han kan fundera på att va med mig och sedan dra på disco :)
och just det hade ju n-prov för ett tag sen så fick ju bra resultat . tycker jag iallafall räcker nog till gymnasiet ! :)
matte:g , geografi:vg!! (förvånade), resten av so: g , no: g, bild :vg (förmodligen) eng: g , sv: g(för stunden, lite osäker..) idh: vg just nu (hoppas på att få tillbaka mitt mvg och få ett stipenduim!), justd et slöjd: tror det blir en sänkning från mvg till vg :/ men bättre än inget, det här e ju bara förtillfellet, betydgen kanske hinner ändras och det e så här jag kommer ihåg det! har jag missat nån så säg till :P
för er som inte vet vad jag har sökt är livsmedelsprogramet på pc , syftar på bageri/konditor då! :)
sånna här tårtor kommer jag göra!! och allt som man vill ha som tårta ju! att kolla på alla tårtor och tänka på tårtor! så vill jag ha tårta nu kände jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela