Andreas ♥

mors dag

Publicerad 2011-05-29 17:50:04 i Allmänt

kom hem från stugan för ungefär 2 timmar sen , har just duchat och kollat på tv fundera på om jag ska ner till lillänge och shoppa lite ;) när jag ändå så är där så kan jag köpa morsdagspresent! annars vet jag inte :P händer inte så mycket på en söndag, som vanligt då. ville va med emil men han svara  inte så. men har as ont i magen så , ska typ gå och lägga mig och vila ett tag så det går över . :) hör av er om det är något ? eller vill kanske hitta på något vi kan höras sen mer (hoppas jag , om jag inte blir ute för länge) :)
oj just det när vi va i stugan hitta jag nåra kläder som jag hade tagit med mig som jag ville tydligen ha på mig nu ju! :) ska förmodligen ha kläderna på skolan så ska försöka fixa bilder, jag ahde kläderna när jag va lite yngre (bara lite) men dom passar fortfarande! nu ahr jag nånting att ha på mig iaf til skolan! det som alltid brukar va svårat att komma på! 
jag och hanne rave ju sönder discot hur än tråkigt vi tyckte det va men det va ju inte sämst heller:) sitter och lyssnar på musik som vanligt annars , vill ju ha sommar läntar tills man kan ha mag tröja och bada !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela