Andreas ♥

morgonarg! skola, foto och badet !

Publicerad 2011-05-09 19:15:55 i Allmänt

ja dagen börja med att jag vakna och sedan såg ett sms från e kompis som va as arg på mig så jag blev vell sur tillbaka och vi börja bråka så det va inte precis så jag ville att dagen skulle börja så jag blev vell ganska irriterad att jag kände att inte gå till skolan idag så jag skippa första lektionen men hon tyckte det va ju ganska moget så det e vell det klart man vill visa att man klart kan gå fast den personen e inärheten men hon va inte så snäll av sig heller , utan tog typ mina kompisar o från mig men då blev jag less eftersom jag grät typ 10 ggr för dom gick iväg och då drog jag henne i armen och sa att vi får skärpa oss oxå prata vi ut men klart jag ångra vell allt jag sa till henne och hoppas det e bra mellan oss men hon verka fortfarnde sur över det för hon tolka mitt sms fel igår kväll..... ochs en fanns ju knappast emil när jag va ledsen så blev ju arg på han med lite grann men det gick vell oxå över men det går ju inte såå bra med oss verka det som .. !!!:(
iaf så hade vi 9ornas foto idag så vi tjejer hade "kallingar" på oss eller bara jag och therese så vi fick våra små snoppar ;) dom andra körde på shorts fegisar!! vi hade , kavaj och bh;) och kilalrna hade likadana skjorter (vit) kallingar (björnborg) och slipps (blå) as najs och skylten stog det "efter en natt med 9gul"!! och klart jag vill inte glömma dom som inte ville klä ut sig dom satt med en annan skylt där det stog "vi som stanna hemma" med sina lodis kläder ;) jag ska se snart om bilden finns på stjärnsstudios hemsida så kan vi hoppas att jag kan lägga upp bilden! :)
sen va det engelska kolla på film, the wave :)
sedan en färd till badhuset (idrotten) , therese hade lektionen ganska kul men höll på dö fett jobbigt ! :P men kan erkäna att hon e bra lärare i simning! :D
när vi skulle hem köpte vi mjukglass innan vi drog från badet det blev jag , carl, jimmy , erik och anton som fick gå tsm hem eller ja vi drog till ica och köpte 4liter cola ;) och satt i på en lekplats ett tag :) men typiskt jag så glömmer jag alltid något på badet jag glömde mitt "kompishalsband" (sorry hanne) och mina örhängen :/ så vi fick gå tillbaka och fråga efter dom och jäkla tur jag har dom va där :)!!! och på vägen hem med min tunga påse med blöta badkläder och kläder från fotot idag så skulle jag gissa bilarnas bilmärke gick ju ganska bra har lärt mig nya bilmärken ;) 

när jag kom hem blev det nyponsoppa med glass och choletta mandel bi.. jaja
och sedan ducha jag håret igen eftersom jag lär ha klår kvar sen badet och nu sitter jag vid datan och funderar om 9ornas foto har lagts upp än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela