Andreas ♥

klar!

Publicerad 2011-05-24 19:24:14 i Allmänt

eller ja typ så jag klar med allt på skolan!! e glad hoppas bara inte på ig i nått :/ jaja idag hade vi prov i geografi ! gick as bra klara mig ! så behöver inte plugga mer med europas länder/huvundstäder och sveriges landskap :)
på no:n va det ganska kul , alltså efter jag hade gjort min design (ett par baby vantar) så fick vi börja göra ballong bilar!! min kommer ju bli tuffast! eftersom dom andra har gjort av mjölkpacket , förutom therese hennes va typ en svart bubbla :D men min ska bli en FERRARI!! as tuff skissen efter den här bilden få se om den blir så bra som jag ville att den ska bli men eftersom det ska va en ballong driven så blir det att krura på det! jag vill attd den ska bli så likt som möligt iaf! hanne kan hjälpa att ladda upp bilder på våra bilar när dom blir klara !:)
 ja idag va jag och bowla med min gymnastikgrupp! as kul ja är ju gansksa glad fick en strike! liggandes ! :) sedan blev jag as förbannad för att det börja spö regna så fort jag skulle cykla hem!!! fick ha jackan på huvvet! och typ oska sönder ! :/
och nyss kom jag ju hem och va dygnblöt! men jag lever iallafall :) så jag ska ta en dusch nu och sedan fixa håret tror ja, längtar lite tills imorron så jag kan få göra klart min ferrari! :)
ja jag bjuder tyvärr inte på dagens outfit eftersom allt blev blött och måste hitta kameran !:/

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela