Andreas ♥

jorden gick tydligen inte under !

Publicerad 2011-05-21 18:35:49 i Allmänt

nepp vi ahde rätt det gick inte under ;)
jag hann iaf vakna cykla till osd och kolla på dansuppvisningen av dawes , as grymt , jag amanda och hanne va ju lite busiga eftersom vi smuggla in mig ;) men jag va värd det eftersom jag skulle ta kort på amandas dans och lite på dom andra danserna så jag hoppas hon lägger upp dom snart på facebook så jag kan ta nåra bilder där ifrån och visa er, jag va ju den stolta fotografen !:) jag kunde inte ta med min mobil eftersom den e sämst det blir bara suddiga bilder :) efter uppvisningen så följde jag med hanne och sofia hem sedan stog jag och hanne och prata i ett halv år (som vanligt då ), vi kände vell att vi inte har pratat med varan på ett tag så det behövdes vell och vi e ju faktiskt bästa vänner, eller ja på våra halsband står det friends forever men det är ju typ samma sak :) och egentligen skulle jag va med päran men glömde :/ förlåt kände att det inte va nån mening :( har insätt att hannes brorsa e as knasig :O litet peddo typ!
hehe ska äta middag strax det blir sukiyaki, as gott!!! (thailändsk mat) här e det en bild för er som inte vet vad det e och på mina söta lilla mamma;)
kommer förmodligen bilder sen på uppvisningen !

ska ut sedan och va med hanne och steka nere i badhusparken tänkte vi, och förmodligen therese också om vi ska kolla på "konstiga" bilar som jag och hanne kallar det, vi måste köpa glass och munkar ;) fast ja jag luktar ju tydligen munk och är en munk! :O




Kommentarer

Postat av: Hanne

Publicerad 2011-05-21 19:02:45

fan måste hitta halsbandet!

snygg bild på oss ;p

japp vi ska staka och glänsa! :D <33

Postat av: sabinees.blogg.se

Publicerad 2011-05-22 16:52:10

ja du måste hitta halsbandet snart blir jag ledsen!!! :(

aa! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela