Andreas ♥

ja dör!!

Publicerad 2011-05-23 19:50:28 i Allmänt

måndag skola idag, bilden var ju roligast , eftersom killarna gjrde klart filmen ja kallar den "dr slägga & jimmy bond" as grym film :) men jag skulle egentligen va me men nä! :/ efter skolan drog jag och killarna på ica (inte emil :/ ) köpte drcka och chips och gick till lekplats där det fanns en snurra , asso fuck vad jag mår illa nu !! vi spy fortfarande äckligt sen vi åkte på den! blev ju just äcklad för jag kolla nyss på hannes blog!!! sorline.blogg.se
hade ingen bild på dagens outfit för jag orka inte så bjuder på den här ist!

Kommentarer

Postat av: Hanne

Publicerad 2011-05-24 17:15:44

äcklad? :O

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela