Andreas ♥

lördags shopping

Publicerad 2011-05-07 15:02:58 i Allmänt

idag vakna jag vid 9 och diskade, käka frukost och klädde på mig . jag , mina syskon och mammi skulle ner och göra stan och kolla på en klänning, ja det blev inte vad vi hade tänkt oss så vi shoppa en massa kläder ist :) men hitta en klänning till 9ornas middag iaf :) men inget till skolavslutningen :( vi får se hur det blir med den :/

det kommer bilder sen på kläderna jag köpte :)
ska fixa det hos hanne sen tror jag :)
bjuder på den här bildern medans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela