Andreas ♥

hos hanne

Publicerad 2011-05-04 17:54:04 i Allmänt

är hos hanne nu och har ÄNTLIGEN fixat min nya design!! ganska nöjd kanske inte den bästa men bra ändå! vad tycker ni? :)
har garvat lite av mina stav fel och letar efter sommarlåtar eller ja till avslutningen som e snart.. lipa på kören idag typ.. :(
ska vell hem snart :) men medans så ska vell jag och hanne hitta nåra låtar vi har hittat nån nu :)
vi va likisar jag hannish :) ljusa jeans , vitt linne och svart kofta :) (hade ingen bild på oss i dagens outfit)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela