Andreas ♥

halvårs dagen (igår)

Publicerad 2011-05-08 18:14:33 i Allmänt

ja jag glömde skriva att jag och min pojkvän (emil) hade ett halv år igår tms men han va ju inte hemma så glömde det ju :( och tänkte bjuda på en bild på oss men hade inte hunnit och har inte vart med han på ett jäv** tag själv så det har ändå inte gått :/ men det va iaf nått jag hade glömt att säga . puss älskar dig emil <3

idag va det maxi typ inge mer har duschat ska vänta tills mitt hår har torkat så kan jag fixa det igen ;) ska vell noppa ögonfransarna raka benen och sedan kolla vad jag ska ha på mig imorron på skolan :) förutom att vi ahr bad imorron på idrotten och 9ornas foto då ska jags e till och ta med mig kavajen som vi tydligen skulle ha på oss imorron på fotot :)
vi tjejer ska ha bh kavaj och kallingar och rufsigt hår (jag kalla det knull-rufs) och killarna ska ha kallingar, slips och sjkorta vi får se vad killarna valde för kallingar/sjkorta ;) (typ thereses ide) :) det kommer bli kul faktiskt tror jag !! :D

sjkortan till höger :) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela