Andreas ♥

fredagsmyyyys!

Publicerad 2011-05-13 21:35:23 i Allmänt

ja fredag e jus om fredag skola och sen helg :)
på h-tiden så rösta vi om vad vi ska va på parklyran :) det blev badtema :P men det e ju trevligt och ganska enkelt :)
ganska bra val :)
ja gick emd emil hem och prata lite det e lungt mellan oss nu :) <3
kom hem titta på tv , lysnnade på musik och tittade på en film åp disney canel , nånting om att en tjej fyller 16år  :)
och sedan ringde saj och fråga om jag skulle på mf(monkey face) med henne men jag visste inte men tills lut valde jag att va hemma och kan gå på ett annat disco kanske den 27de på park tillsammans emd typ warjen :) och va på ica nyss med nadia va tvungen att köpa nåt tills imorron till bussen :)
men så fort vi kom hem så kom brandkåren hit det börja brinna längst ner stabsgränd 12 ! :O fett rädd jag blev trodde det skulle börja brinna ända hit oxå !:O men det e lungt nu ! det va på balkongen så.. men ändå!
nu sitter jag och lyssnar på nicole scherzingers nya låt ! och nu har jag äntligen fått vetat hur man lägger in en youtube länk på bloggen ! grattis till mig ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela