Andreas ♥

fotot sen igår ! och skoldagen

Publicerad 2011-05-10 16:10:39 i Allmänt

den varma skoldagen!

här e det undrerbara 9ornas foto :P inte så bra bild, typ suddig men :P
 
raden längst upp från vänster: erik, emil, sabina (jag,den typ kortaste i klassen), avin och anton
nedre raden från vänster: hanne, sofia, jimmy, therese och andreas
bakom "vi som stanna hemma": längst upp från vänster: viktor, filip . sittande bakom skylt: sofie , emma och hanna.
och den klockrena liggande längsta killen : CARL!!! :D vår underbara klass, fast det fattas nåra .



ja idag hade vi ämnesdag och jobba med allt vi låg efter med osv efter vi hade käkat lunch så spelade vi brännboll :P mitt lag vann ofc "som alltid" !! haha ;) och snart ska jag ner till stan och träffa grabbsen , vi ska på bio fast 5 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela