Andreas ♥

förlåt..!

Publicerad 2011-05-09 19:31:41 i Allmänt

jag älskar faktiskt dig hanne !
bara så du vet det klart vi bråkar vell ibland tack vare mig men jag e osäker överallt !
förlåt! jag vill inte förlora dig heller som jag kommer nog göra med emil.... :( då vill jag ju inte förlora dig oxå..
så förlåt för jag tjatar på dig och klart du kanske inte blev så glad idag bara för jag sa förlåt för det va mkt vi skrev till varandra.. men jag bara hoppas att du blir gladare för jag vet att du inte har förlåtit mig helt än.. :(
men bara så du vet. gråter för jag ångrar så mkt för du få lida för jag ska få ha det bra..

samma e det vell med emil, men vet inte om du läser bloggen ens :/
men förlåt för jag tjatar på dig oxå men det känns som att det e såå sjukt nära på att förlora dig.. :(
det känns ju ännu sämre , kan ju inte va så glad nu för tiden eftersom det e så att du knappt pratar med mig eller nåt du har förändras sen du va blyg liten valp och brydde dig om mig mer , till en mer ser arg ut emil som inte säger nåt till mig , asso e jag vid dig för mkt ? men jag behöver dig, jag behöver nån att prata med ju..:( du får hära tjat nästan varje dag nu men dete  vell inte konstigt om du har förändras?.. men förlåt, jag älskar dig iaf! kommer aldrig klara mig utan dig , vad skulle jag göra utan dig?

men det verka som att jag e en sån person.. allt e ju oftas mitt fel.. ! shit gråter ju varje kväll jag läser dina sms.. http://www.youtube.com/watch?v=aSZVYZTze74 

Kommentarer

Postat av: Hanne

Publicerad 2011-05-09 21:40:11

älskar dig me!

klart alla bråkar iblad!

men i morgon är det en ny dag med nya tag!

Postat av: Hanne

Publicerad 2011-05-09 21:41:16

älskar dig me!

klart alla bråkar iblad, så är livet!

men i morgon är det en ny dag med nya tag!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela