Andreas ♥

förlåt!

Publicerad 2011-05-18 19:43:53 i Allmänt

förlåt att jag inte har gjort uppdateringar men har inte hunnit :/
igår va jag ute med kompisarna (grabbsen) och hade ändå inte lust att va vid datan , det va nåt som hade hänt bara så ni vet, men det e över nu försöker bara inte tänka på det så !
men jag e typ sjuk såå det suger fick fett mkt godis och tuggummin av mamma men när jag tugga/åt dom så smaka det inget har typ tappat smaken i smak lökarna :( får kanske vänta tills jag har blivit friskare !..:/
har en före bild !


hahah anna den lilla bajs ungen har laddat upp en bild på mig när jag var mindre !! var typ flint vid örat!!!! :O

Kommentarer

Postat av: Hanne

Publicerad 2011-05-18 20:55:36

mindre i 9an var det väl ändå sabina? :p

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela