Andreas ♥

en dag kvar.. ? :O

Publicerad 2011-05-20 15:36:12 i Allmänt

ja skola idag , hkk va vell bäst eftersom jag och sofie gjorde värdens godaste efterrätt!! :)

sen hittils har det typ inte hänt så mycket och ahr ingen aning vad jag ska göra ikväll och i helgen , om ett tag ska jag förmodligen till anna och testa kläder :) sen imorron eller på söndag lär jag ska kolla på dawes dansuppvisning :)
men ska man verkligen tro att jorden går under imorron ? :O nä! :)
jo just det ska nog ta och fixa lite bilder :) och på outfitsen :) ses snart ! kan bjuda påd en här bilden medans, en av min & hannes sommar outfits :)


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela