Andreas ♥

dagen/aj

Publicerad 2011-05-03 21:02:33 i Allmänt

ja det börja med skola såklart.. fick skjus av mamma på cykeln imorse höll ju på komma sent (som vanligt :P ), sen vare skola det hände inte så mkt där bara massa lektioner och bajs tråk , eller jo bara för vi fick en ny bok idag att läsa på svenskan så skulle vi läsa till sida 28 till imorron hälften av klassen hinner läsa typ hälften på en lektion och jag ville inte ta hem så jag tvingade mig själv att läsa :P eller egentligen va den ganska bra, kort kjol :)
efter skolan jaa.. då gick jag hem gjorde typ inget eller jo jag lekte med mig själv att stå på händer då gick inte så värst bra slog benet :P sedan cykla jag till träningen fick typ ingen träning eftersom nästan alla ska tävla och dom måste träna på sitt så jag fick titta på och göra mitt eget ganska najs ändå för jag va såå trött :P
just det jag träffade emil och rasmus precis innan träning dom satt och vänta på bussen och dom hade vart på stan och köpt ppresent till sim mamma (gulligt) :') sen efter träningen va det fett random att hanne smsa ochs en träffa jag henne höll på bli på körd för jag smsa medans jag cykla :P men jag följde med hanne till hennes dans dsen drog jag och nu ska jag träna lite mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela