Andreas ♥

dagen

Publicerad 2011-05-01 18:06:27 i Allmänt

ja klänningarna jag har nedan menar jag till skolavslutningen om jag inte hittar snyggare nu när jag ska kolla, då e det dom två bilderna imitten jag menar tills skolavslutningen :)

har inte gjort så mkt idag va ner till stan emd nadia för hon skulle kola på nåra byxor (bajsbyxor) till sin dansuppvisning :) sedan ringde amanda så vi drog hem till oss och kolla på film, en prinssesas dagbok och svulla godis så jag ahr ont i magen :)
emil kommer/kom hem idag i alla fall, men får nog inte se han förrns imorgon :)

nu ska jag fortsätta med min jakt efter klänning och kansek annat smått och gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela