Andreas ♥

CRUSING IGÅR

Publicerad 2011-05-22 16:15:16 i Allmänt

igår va jag , hanne och therese på crusing :) asso det va såå sjukt kul!! vi tog först en färd ner till staden och tog en glass och hamurgare på donken , jag gjorde en big sabina chesechicken , alltså satt ihop en cheseburgare och en mc chicken jr , as gott och fett med svull når ni borde testa! ;) sedan gick vi från stan bort till travet för att se alla raggar bilar som fanns där :) på vägen dit fick vi ( mest hanne ;) ) massor áv komentarer , först va det fjortisar :P sedan så satt hannes tröja konstigt och hon skulle fixa den då kom det en raggar bil och skrek pattar! haha jag och therese fan seriöst sket på oss!! det va så grymt kul! för det såg ju typ ut som att hon skulle dra upp tröjan ! haha  hanne är ju som hon är!! kan inte släppa det! :) sedan fick ju bara komentaren brudar och skål, flickor ! :P sedan fick vi ju åka en cab (bil utan tak) med thereses farbror peter och hans kompis typ, as kul då fanns det också en sak jag inte kunde släppa och det va att peyer va så klockren vi stannade vid macken vid badet och då va det en kompis till peter och han hade också tjejer i sin bil fast äldre då säger peter "jag har yngre tjejer än dig" , shit vad jag hanne och therese garva sönder , fyfan va kul kväll vi hade ! måste göras om !

vi skulle göra en låt eller ja en ramsa om alla ord dom sa till oss så.. så här blev det typ!:

"fjortisar, pattar! brudar brudar tjena brudar
hej flickor , som åker cab.
"jag har yngre tjejer än dig"
burna då!
brudar! skål, skål brudar!
ge mig 12åring!
usch! brudar! (vissling)
"hon visa röven hon, hon till höger" (hanne, haha)
hahahhahah brudar!"

jag bjuder oxå på bilder! (tog dom från hanne har ingen usb till mobilen)

Kommentarer

Postat av: Hanne

Publicerad 2011-05-23 18:33:11

hahah! fan vilken skoj kväll! :D <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela