Andreas ♥

binner det!!?? :O

Publicerad 2011-05-31 19:11:49 i Allmänt

asso jag måste ha missat nåt alla typ klagar och säger att det luktar rök här !? asso har tänkte typ bara på mig själv när jag skulle hem från skolan och det börja regna jag brydde mer om mitt hår än om det brann nånstans men jag känner fortfarande inget! :O nu blir jag förvirrad! jaja bara inte det har hänt nåt så as allvarligt så edet vell lungt nu !

det blev mer chill på skolan idag då eftersom vi har nästan inget att göra men det va sista riktiga skoldagen! .. kommer sakna er i klassen .. :/ men ändå skönt kommer det bli ! omg sommar!:)  jaja fick se 8 mile (film med emeiem,rapp film. älska) på sv och so:n och när filmen va slut fick vi göra ett prov! omg blev ju as rädd! :O men jag fick g på det iaf nästan vg så ganska bra gick det , men man fick ju lite små panik när man ska göra prov när betygen e redan satta och trodde min so lärare skulle sätta ig på nån !:o
asso jag har typ inget att göra dom här dagarna .. har typ inge liv :P imorron ska vi på skolbio, saras nyckel sen slutar vi sedan undra man vad man ska göra ju :O?
jag bjuder på en skev bild, tagen av amanda macknow på päran, mig och nadia när det va majbrasa i lugnvik :)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela