Andreas ♥

tråk tråk och ännu mer tråk!

Publicerad 2011-06-11 19:58:36 i Allmänt

jag har vart hemma hela dagen.. av enn viss anledning. har duschat och vart till ica köpte marabou choklad grädd nogat och godis nappar as gott blev så sugen på det!! :) sedan ahr jag spelat gh! (guitar hero) har entligen lärt mig att stava det :p och sedan datan , datan datan typ spelar citycille på facebook och kollar in alla skolavslutningsbilder typ :)
ikväll lär jag vell sitta hemma och smsa hela kvällen eftersom jag ahr inget att göra (och har ändå inte fixat hårt ;) ) :/ men jag får vell köra mer gh eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela