Andreas ♥

skolavslutning! och ett grymt jävla väder!!

Publicerad 2011-06-10 18:20:37 i Allmänt

det va sjukt varmt! och fsjukt fint väder idag!! det gillar vi! :)

vi hade skola i 2 timmar idag , 9orna spelade brännboll mot lärarna :) haha ingen aning om vem som vann eftersom alla 9or va upptagna med att kasta vatten ballonger efter matchen på 8, 7 och 6orna , as kul :) sedan kl 14 30 så tränade vi kören på alla låtar till skolavslutningen, och kl 16 så började allt :) fick inte mitt stipendium i idrott men.. jaja :) fick ju sjukt mycket blommor och bilder och självklart betygen! :)
jag bjuder äntligen på en bild på mig och emil!! :) tagen av antingen : emils mamma (lena) emils styvpappa (anders) , mormor ? farmor? monika? :)'
funderar påatt dra ner till minnes-gärdet men tjejerna och grilla har inte så mycket fö mig annars ikväll :)

Kommentarer

Postat av: Rainbow Photos

Publicerad 2011-06-10 18:48:26

Så söta ni är :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela