Andreas ♥

pokerface!

Publicerad 2011-06-30 21:59:27 i Allmänt

det blev inge poker igår kväll, blev bus och en promenad till minnes-gärdet med grabsen. garva sönder iaf :P
idag på jobbet blev det städa, pumpa madrasser , fixa kuddar och tävken till syd africas fotbollslag, segt men klart ! :P
sedan fick vi packa ur och packa i , resten av tjejerna fick städa fiket! sjukt dom har hållt på hela dagen e inte klar än! :O men duktiga ! :)
efter jobbet cykla jag till jimmy och hjälpte han att vara barnvakt till hans små syskon! gulligulliga! :D sedan cykla vi ner till stan och träffa carl och erik , jimmy köpte poker-set (2 kortlekar, poker marker och tärningar), medans vi var på stan så gick vi in på expert och passa på att kolla laptop, kamera och mobil, det jag hitta va inte dåligt pris heller, jag köper smart annars allt ska va billigt ;)
efter det så gick/cykla vi hem till jimmy , jag käka middag där , belv mc-food. svull. :P efetr då!! då blev det poker! spela och garva! alltid lika kul att spela med folk som fuskar!! haha hade kul iallafall, måstes göras om , men kanske med fler personer! :) as kul, jag vann ju mest och jag är ju bäst! :)
kom hem just så ska ta en dusch och ta och lägga mig ;) ska jobba mer imorron :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela