Andreas ♥

omg amanda!!

Publicerad 2011-06-16 20:18:37 i Allmänt

ja nu när jag satt vid datan och spela cityville på fb , så kommer amanda och nadia in för amanda skulle pissa!
och sedan kom dom till mig och störde satt bakom mig och klia/rev mig på ryggen med deras naglar!! sedan flätar dom håret på mig sedan satt dom och kolla på min ruma och innan för byxerna och ser att jag har string , lite små pinsamt! att dom sitter ch gräver i byxan där bak på en!!:O oxå peddo amanda berättar om att hon oxå har string! (så intressant) bara att mina va snyggare ! mina va ljus blå hennes är rosa :) och nu gick amadna över gränsen och knäppte upp min bh! :O roliga vänner man har ! fast det va ju lungt! men så sjukt jobbigt ;) och ingen kille va med dom så det va ju lungt! men ändå cp drygt!! jaja nåt kul ville dom vell göra för jag vägra följa med dom ut! :)

men nu ska jag vara inne och sura ! så då blire så att jag ska träna lite sen! :)
man ser ju mina biff armar på ena bilden ! ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

sabina

jag har en pojkvän som heter andreas wahlund :) jag har två syskon. en lilla syster , nadia och en stora syster , jasmin. jag är en glad tjej som är en del sportig och sprallig och går restaurang och livmedelsprogrammet på pc först året! :) om ni har några frågor så fråga på antingen här på bloggen eller på facebook ! :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela